mel`s

Friday, February 25, 2011

bir paragraf

Bu sabah seni durdurdum ellerimde, öyle kalmana izin verdim. öylece baktım sana, acı çekmeme izin verdim. kendimi kontrol etmedim, kontrolsüz de bırakmadım. yüzüme her zamanki gülümsememi takınmadım bu sefer, kendime haksızlık etmedim.
birşey varsa bunu ben bilmeliyim, sokaktan geçen insanlar cebimde tuttuğum cam duvarları yüzümde görmemeliler. bu benim canımı yakıyor.

artık en fazla bir paragraf yazabiliyorum, ruhumun çökmesini engelleyemedim. sensiz güzelliğin de bir anlamı yok, sen bunu biliyor musun? eksikliğinin tadı paha biçilmez. gece uykularımı gündüz ayaklarımı benden alan arabesk bir aşk yaşıyorum seninle işte, fonda beady belle - voyage interlude..

bir gün bu anı düşündüğümde; hiçbirşey hissetmiycem..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home