mel`s

Friday, December 03, 2010

my love vs. may lav

may lav, sana may lav dememin nedeni senşn benim my love my dear dünyamdan çok uzak bir yerlerde durman. sen benim dünyama kıyasla may lav olabilirsin.. my love daha değiştikti, my loves birbirlerine çok benziyorlardı ama sen may lav..

may lav ve my love arasındaki farklılıklar ilkinin, sizin dnanıza karşı çıkar nitelikte olması; başka noktalarla check listinizi doldurmayan kısımları acaba kapatabilir miyim diye sizi günde 10000 defa düşünmeye itmesi. tabii bu düşünme süresi her 2 taraf için de ağrılı olur. kadın kabul edemez, renove çalışmalarına girer. olmuyorsa olmaz ama bu sinirlendirir neden olmuyor!!!
ben zaten kontrol delisiyim; hayatımdaki herşeyi ben yönetirim şimdi sana ne oluyor? sen nasıl bir adamsın ki benim hayatıma girebildin ne alaka şimdi!!

adam aksine rahattır, zaten adamın kadının tam zıt karakteri ve tipi olması adamı kadının hayatına itmiştir. kadın bunun nasıl büyük bir şans olduğunu farketmez. kadın 29 yıllık yaşantısında çeşitli başarılarının çıktısını tek bir başarısızlıkla taçlandırmıştır. yönetilmesi zor olan insanlar zeki inasanlar mıdır? zeka kullanılmadığı zaman aptallık gibi görünebilir mi? şimdi ben sana aptalca mı davranıyorum may lav?

bir gün gelir kadın adama der ki " ben seni haketmek için ne yaptım?" hayatta sen olmadın; mahalle baskısına bile karşı koydurur bu iyiliğin güzelliğin aslında; zaten seni may lav yapan hiçbirşeyin yok aklımda artık, sen my love olabilir misin?

tabii o nktada adam pes eder; kadın artık emotional sucker hale gelmiştir, kendini heal ederken adamı bir psikopata döndürmüştür; adam gider. yılın erkeği ödülünü alır, bu arada gym e gider zayıflar vs vs her 2 taraf da kendince birbirinden intikamını alır.

sonra da neden bu kadar çok fucked up insan var diye soruyoruz, bir de ben, utanmaz!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home